Posted in By M. 0 comments

Eu sunt Norut!Un pisoi colorat ca norii,care am fost abandonat si ratacit fiind ,m-au gasit niste oameni mai buni si am ramas cu ei..!Am deja 7 ani si viata mea e o continua fericire...nu prea seman eu cu ai mei ,pentru ca nu am avut o mama sa ma invete toate cele pisicesti,dar am avut-o pe Pisa,o fetita mai matura decat mine,care mi-a fost mama cum a vrut ea:m-a invatat sa ma apar,sa ma urc in copaci,sa ..fiu cat de cat motanel..si ii multumesc mereu pentru asta..pe ea niciodata nu o bat,nu o supar ,pentru ca va ramane una din mamicile mele..a,sunt cam bataus,cand am chef de cearta si cam miaunel,pentru ca imi place sa vorbesc mereu,fie sa cer de mancare,fie sa spun ce ma doare...important este ca oamenii-parinti pe care ii am ma asculta si imi vorbesc mereu...si ii iubesc mult pentru ca si ei ma iubesc neconditionat,desi sunt cam nesuferit uneori!




 Urmeaza prezentarea celolalti pisici si catei din viata noastra...dar,pe rand...ideea principala este ca,prin aceste mici povesti,vreau sa arat celor ce pot intelege,ca animalele sunt mult prea sincere,iubitoare si cu suflet bland pentru unii oameni din dimensiunea asta lumeasca!Daca ar cunoaste toti viata lor,mai atent,si-ar cobori privirea si atentia mai mult catre ele,ar vedea ca pisicile,cateii(vorbesc acum doar de animalele de companie cele mai cunoscute)pot comunica cu tine,pot intelege mai multe decat crezi,pot si reusesc sa iti lumineze viata de zi cu zi,sa iti lumineze gandurile negre si tristetile ce te anima uneori ..si pot face multe,pe care nu te astepti sa le intalnesti la aceste suflete frumoase...numai sa ne dorim sa iubim aceste fiinte,sa fim mai putin egoisti si am putea schimba multe in jurul nostru:nu ar mai fi cruzime gratuita asupra animalelor de pe strazi,ajunse acolo tot din vina noastra,nu ar mai fi teroare in ochii cateilor prinsi de hingheri si ucisi ,cu placere chiar,in numele unei legi idioate ca si cei ce au creat-o asa...!