Mai departe,cu povestioarele...

Posted in By M. 0 comments

Mergand,mai departe cu a prezenta si celelalte sufletele frumoase din viata mea,voi povesti despre Pisuca-are 9 ani deja,desi pare de vreo 2,asa de nauca,salbatica si jucausa e uneori,intrecandu-i in energie pe aia mai micii ...a ajuns la noi,din dragoste pentru pisici si pentru ca ,la vremea schimbarii ne-am dorit o pisica..si a fost aleasa ea,dintre vreo cativa fratiori,era cea mai neagra,asa mi s-a zis!
Am crezut ca nu se va adapta,dar a trecut repede peste noutatea locului si apoi nu o mai opreai din joaca si dragalasenie...a devenit ea stapana,atunci ,ca si acum,face ce vrea  si este lasata pentru ca e cuminte si nu necajeste pe nimeni,poate doar cu mieunatul si moftureala ca vrea granuleeeee....!Are norocul,fata de altii,sa aiba mancare si un loc la care vine mereu sa se incalzeazca si sa fie iubita!Putinii vecini,ce iubesc animalele,o cunosc..i-au dat ei alte nume, nu stiau cum sa o strige,o vedem cum se plimba agale in curtea alaturata parca e la ea acasa...desi,credeam ca in salbaticia ei(ca e asa putin mai "felina"..!)nu va avea grija de puii ei,cand ii va avea..nu a fost asa deloc,i-a crescut cu severitate,chiar, a devenit si o mama adoptiva ca asa a dorit ea,banuiesc pentru ca are un alt sufletel..asa l-a crescut pe Norut ,despre care am vorbit...
Are lumea ei,cu tabieturi ca ale noastre,cu furii si lancezeli ,in functie de zile,dar e a noastra,va fi si dupa alti 9 ani speram..ea este mica noastra Negruta ,care ne-a luminat casa austera din primele luni ale mutarii la curte...o iubim ,pentru toti pisoii necajiti de pe strada ..!Cineva imi spunea,ca pisicile raman intr-un loc pentru ca acolo gasesc mancare,dar dupa ani de convietuire cu pisici,realizez ca nu se aplica afirmatia ,pentru ca ai nostri raman cu noi si sunt tristi cand ne vad plecand ,sunt atat de legati de casa si oamenii din ea,ca sufera la propriu..o fi,din cauza ,ca noi,iubindu-i ,au simtit asta si asa isi arata ei dragostea...sunt fiinte ,diferite ca si oamenii,cu defecte si calitati si mai ales au un suflet cu atata energie pozitiva de daruit ,incat mi se pare o prostie sa nu ii iubim,neconditionat ca si ei pe noi!