Muzica si energia ce o emana...

Posted in By M. 0 comments

Cand ascultam muzica ,pentru unii e relaxare,pentru altii e euforie,altora le da aripi si tot asa mai departe...Eu,personal,am trecut prin mai multe etape,de la muzica pop a anilor 80' la cea a anilor 90',la muzica simfonica speciala si terapeutica ,la cea rock-pop pana la cea de meditatie ayurvedica...acum,la peste 30 ani,raman convinsa ca mi-am dat seama ce ma ajuta cu adevarat sa ma pozitiveze ca si muzica:cea clasica,care ascultata si dupa 50 ani,are aceeasi energie si acelasi mesaj ca si cand a fost creata cu o zi inainte...asa ca Mickael Jackson  ramane undeva muzica rebela a anilor liceului si se propaga pana azi,melodiile lui le ascult si acum cu zambetul si bucuria in suflet,apoi Beethoven,Vivaldi,Bach,Ceaikovski,Rahmaninov cu ale lor simfonii pentru pian,vioara,balete ...si mai nou DNB-ul(drum and base music),cel mai calm si profund ca sunete,ma incanta!!!Seba,Blu Mar Ten,Robert Manos,Instramental...si inca cred ca mai am de descoperit planuri de energii in aceste domenii ale muzicii clasice si de base,incat imi doresc sa pot trai ani multi numai pentru a putea audia pe niste boxe de calitate,muzica aceasta care parca nu are sfarsit si cei ce o creaza inca,parca apartin unei alte dimensiuni..!.Pe nimeni,mai putin cei ce ma iubesc nu ii va interesa ce muzica ascult eu,dar ce vreau sa punctez este ca muzica,daca stim sa o ascultam pe cea de calitate,poate sa iti vindece rani,stari de tristete si sa iti deschida lungimi mentale capabile sa nasca solutii si energii pline de substanta creatoare..asa ca,let's hear some music who can heal our soul and mind!

http://www.youtube.com/watch?v=U_YXURjrs_E