Privind la sarbatori...

Posted in By M. 2 comments

Pe Marin Sorescu,am inceput sa il citesc destul de tarziu,dar mi-a placut din prima clipa...pe atunci,autorul inca traia si eram mandra ca traiam in vremuri cu un mare poet.Acum,dupa multi ani,versurile lui imi aduc la fel zambete pe buze si in suflet si i-as citi zi de zi poeziile...!
CEVA CA RUGACIUNEA

Nu stiu ce am, 
Ca nu dorm cand dorm
Nu stiu ce am, 
Ca nu sunt treaz, 
Cand stau de veghe.

Nu stiu ce am, 
Ca nu ajung nicaieri, 
Cand merg.

Nu stiu ce am, 
Ca stand pe loc
Sunt, hat , departe.

Doamne, din ce fel de huma
M-ai luat in palmele tale calde
Si cu ce fel de saliva
Ai amestecat si-ai framantat huma-mi?

De nu stiu ce am
Ca exist, 
Nu stiu ce am
Ca nu mai am nimic, 
Decat pe Tine.


M-au incantat versurile lui pline de optimism si umor...
In zilele acestea apropiate Craciunului, parca se asterne o energie peste ore,zile si oameni..pe strazi,fiecare e fie grabit,fie vesel si incantat de feeria luminilor din oras,copiii sunt super fericiti de gandul ca vine Mosu'..asa si trebuie,pentru ca e o sarbatoare frumoasa si care ar trebui sa ne gaseasca pozitivi,cu ganduri de viitor mai bune,cu incredere in noi,cu energie de a ne bucura de familie si ce ne-a dat viata si Dumnezeu..eu zic,sa nu uitam ce avem si sa nu facem greseala de a ne concentra pe ce nu avem...intotdeauna ar fi loc de mai multe,mai bune..dar daca,ne privim viata din exterior,gasim multe lucruri frumoase de care trebuie sa ne bucuram pe deplin!
Sarbatoarea aceasta cred ca vrea sa ne invete,in fiecare decembrie,ca putem fi increzatori in Dumnezeu,ca El e acolo,nu ne-a uitat...
Da,stiu,e trist pentru cei care au pierdut pe cineva drag,stiu cum e,lipsa e si mai mare..dar,noi suntem inca aici si trebuie sa mergem mai departe,incet,sigur,gandind pozitiv...ajutandu-i cu ce putem pe cei ce nu au ca si noi de toate,impartind energia buna in jur ,zi de zi...!
M-am convins,pe propria viata,ca emanad energie pozitiva,ganduri frumoase insumi sau celorlalti,primesti destul de repede feedback-ul pozitiv si aducator de bucurie!
Asa ca,asemenea poetului Marin Sorescu,cand parca nu stim ce vrem,ce simtim,nu intelegem multe in jurul nostru,sa ne lasam viata in protectia celui Bun si Iertator si sa ne bucuram ca orice ar fi nu suntem singuri,sa fim fericiti de sarbatori ca le traim inca un an si ca viata poate fi si frumoasa..!